Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 09:34:13 +0300

Tere!

Peipsiääre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/03473 
aadressile Tartu maakond, Peipsiääre vald, Nõva küla, 22238 
Kallaste-Kokora-Sõõru tee// Vea küla, Allika// Järve// Saetalu (Saetalu 
päikeseelektrijaam) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastan projekti kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26989844>  (menetlus nr: 
423078), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Peipsiääre Vallavalitsus) või menetleja (RAIMOND VÕIMRE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister